יום שני, 14 בספטמבר 2009

מקרה שקרה - קריאה בקלפים - תאומים - מי היה מאמין ?

אחרי ההיריון הראשון כשהבון בון היה בן חצי שנה, שכנה שלי הציעה לי לקרוא לי בקלפים
היות ואני לא מאמינה גדולה אמרתי לה עזבי
אחרי שעה הילד נרדם ובעלי עדיין לא הגיע מהעבודה , השתעממתי אז קראתי לשכנה המקסימה שלי
וביקשתי שתקרא לי בקלפים, תמיד כיף לשמוע דברים טובים והרי דברים רעים אף אחד לא אומר אז לא מזיק.
השכנה שלי פתחה בקלפים אמרה לי שרואים שיש לי בעל תומך (ואכן צדקה בעניין) ולפתע: יש לכם בעיות להכנס להיריון?
אמרתי שכן, זה לא סוד סתם לא יצא לנו לדבר על זה (גרנו שם רק כמה חודשים וגם היא היתה חדשה ועדיין לא הכרנו לעומק)
והנה הקטע, היא אומרת לי : אני רואה תאומים
הלב שלי ירד לתחתונים, שלושה לילות לא ישנתי ורק חשבתי על זה ואז אמרתי לעצמי: את הרי לא מאמינה בזה, אז מה הלחץ?
וכשהגיע יום ההחזרה השני והרופא שלי אמר שהוא מחזיר רק שני עוברים ולא התווכחתי הוא היה בשוק כי אני תמיד התווכחתי בעניין הזה אז סיפרתי לו את הקוריוז קראו לי בקלפים לפני כמה חודשים וצפויים לי תאומים וצחקנו על זה
ואחרי שבועיים הבשורה: תאומים
אז לפעמים כדאי להאמין בדברים ואיזה כיף שהיא צדקה
קשה אבל כיף
אמא לתאומים הורים לתאומים, התמודדות עם תאומים, היריון תאומים, לידת תאומים, גידול תאומים, יחודיות, כל אחד יחיד ומיוחד, האכלת תאומים, הפרדת תאומים בגן, פורום תאומים